dinsdag 18 juni 2013

Vrijdag de 14e

Afgelopen vrijdag zou ik eigenlijk naar de Midzomeravond in Buren gaan. Ik had me er de hele week al op verheugd, maar op de dag zelf kwam ik tot de conclusie dat het niet handig zou zijn. Ik had die middag/avond namelijk ook het jaarlijkse kantooruitje van mijn werk en de volgende ochtend zou ik op pad gaan voor m'n trouwjurk. Nu heb ik de afgelopen tijd weer last van m'n lage bloeddruk en dan merk ik dat ik niet teveel van mijn lichaam moet eisen. De zondag zou ook een drukke dag worden in verband met een ziekenbezoek in het ziekenhuis en vaderdag, dus zodoende heb ik de Midzomeravond helaas moeten overslaan.

Maar terug naar het kantooruitje; met een tweetal collega's zat ik dit jaar in de organisatie en ik kan je zeggen dat is nog best lastig. Je probeert met meerdere mensen rekening te houden en weer met iets nieuws op de proppen te komen, maar op een gegeven moment zijn de opties op. Gelukkig konden we toch nog twee activiteiten vinden die nog niet eerder gedaan waren: Tuktuk rijden en de Wipeoutbaan. Aansluitend was er een heerlijke barbecue bij Beldert Beach wat helemaal is opgeknapt door Holland Evenementen Groep. Voor jong en oud zijn daar nu diverse activiteiten te vinden.



Na van 07.45 uur tot 20.00 uur bezig te zijn geweest voor het kantooruitje, was de koek echt op. 

De volgende dag was ik weer vroeg op, want ik moest trouwjurken gaan passen. Om 10.00 uur arriveerde de jury bij mij thuis; mijn moeder, broer, schoonmoeder en een vriendin. Ik was veel minder zenuwachtig dan de vorige keer, want ik wist nu wat ik kon verwachten en ik kreeg toen een eenvoudige instructie mee van De Bruidszaak in Rosmalen: "Je hoeft echt niks af te vallen, dus niet gaan lijnen!". Nou dat houd ik wel vol hoor, ik ben gek op eten haha. Na weer zo'n 12 jurken te hebben gepast, was ik er wel uit. Ik had de vorige keer al een favoriet en die is het ook daadwerkelijk geworden. De jurk wordt nu besteld en over ongeveer vier maanden ga ik terug voor de eerste aanpassingen en de zoektocht naar schoenen. Ik heb maat 35 dus dat zal nog wel een speurtocht worden...

Vandaag ben ik een lekker dagje vrij, dus ik ga genieten van het mooie weer. 

Fijne dag allemaal! 

Groetjes, Cynthia

8 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia
    Wat een leuke bestemming voor een bedrijfs uitje , en fijn dat het allemaal goed is verlopen en je hebt je best weer gedaan ! En wat leuk je gaat trouwen , en idd het passen van een trouwjurk is een hele onderneming :) maar fijn dat je geslaagt bent het mooiste heb je alvast binnen nou
    ja bijna dan !
    Geniet van je vrije dag
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend om een trouwjurk uit te kiezen, dat is voor mij al weer 20 jaar geleden maar ik vond het zo gaaf! Leuke uitjes hebben jullie bedacht, het valt inderdaad niet altijd mee om telkens iets leuks te bedenken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's van het bedrijfsuitje zien er goed uit, lijkt me een hele leuke plaats.
    leuk.. trouwjurken passen, voor mij alweer lang geleden, maar ik heb hem nog steeds.
    Geniet van de zon,

    Fijne Dag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er inderdaad leuk uit, die Beldert Beach!
    En leuk dat je DE jurk al gevonden hebt! Ben benieuwd!

    Geniet nog maar even van je vrije dag en tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat ziet er gezellig uit zeg voor een bedrijfsuitje....
    Trouwjurk.....voor mij bijna 25 jaar geleden....maar zo leuk om alles erom te regelen...het lijkt dan ook alsof iedereen ineens gaat trouwen ;-)
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je gaat trouwen en dat je de Jurk heb gevonden natuurlijk!
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je DE jurk gevonden hebt. Ik ben zelf 3 jaar geleden getrouwd, en zou mijn jurk nog steeds zo gekozen hebben. Geniet van alle voorbereiding! (ook als is dat wel eens moeilijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk je kantooruitje, ik wist wel dat ze bij De Beldert leuke dingen hadden, ga ik onthouden...
    Fijn dat het gelukt is met je trouwjurk, een grote beslissing maar wat leuk om te doen.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen