woensdag 19 juni 2013

Mijn moeder en ik

Wanneer ik met mijn moeder op pad ga, weet ik zeker dat ik met spullen thuiskom. Mijn moeder is net zo'n shopaholic als dat ik ben en wanneer ik twijfel, dan geeft zij mij net dat duwtje waardoor ik overstag ga. Ook bromt ze niet als ik iets wil kopen, dit in tegenstelling tot Fabian. Die wordt af en toe echt gek van mijn koopgedrag en gaat dan ook niet graag mee. Hij vindt het leuker om een terrasje te pakken. Gelukkig ben ik wel degene die de financiën bijhoud, zodat ik weet hoe we ervoor staan en niet dat we over een poosje John Williams op de stoep hebben staan met het tv-programma "Een dubbeltje op z'n kant". Zo erg is mijn koopgedrag niet hoor! Bovendien vind ik het heerlijk om leuke spulletjes voor een prikkie op de kop te tikken. Het hoeft voor mij echt niet duur te zijn. 

In ieder geval; gisteren was het weer zover; ik ging met mijn moeder en broer op pad. En ja, dan kan ik S&S echt niet overslaan. Aan het bezoekje heb ik dit leuke plankje overgehouden. 





Tijdens het rondneuzen zagen we natuurlijk ook DE stenen rammen staan. Ik zag ze al op Facebook voorbij komen en het begon wel te kriebelen, want ze zijn en blijven leuk. En ze vliegen echt de deur uit, niet normaal. Over anderhalve maand ben ik jarig en mijn moeder en broer vonden het wel een leuk verjaardagscadeau voor mij, dus ik mocht het zeggen.. "Nou graag hoor!", was mijn reactie. En aangezien Fabian vindt dat ik alles in tweevoud koop, heb ik dus "maar" één ram gekocht (nou ja, gekregen). Hij heeft daar overigens wel gelijk in, dus ik ga daar toch wat beter op letten, want nu stoort het mij wel dat ik alles dubbel heb staan. 

En jullie zullen 'm vast wel kennen, maar ik laat ook mijn rammetje even zien. 



Op de bovenste foto kan je zien dat ie niet perfect is. Bij de achterpoot is er namelijk een soort van hap uit, maar ik vind dat juist leuk als iets niet helemaal tiptop is. Mocht ik dat plekje zat zijn, dan draai ik m'n rammetje gewoon om. 

Fijne avond! 

Groetjes, Cynthia

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie aankopen, hier ook al een tijdje een ram in bezit en verveelt nooit!
    Ach dat "hapje"..het moet juist niet te perfect zijn vind ik.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aankopen, je boft met zo'n leuk cadeau.
    Ik kocht alles ook in tweevoud, dat doe ik nu niet meer, alleen de rammetjes, daar heb ik er wel 2 van besteld, er is er ook 1 voor de slaapkamer bij, ik moet ze nog gaan halen bij S&S.
    Dat hapje eruit is juist leuk, ik heb ergens gelezen dat ze met de hand worden gemaakt, en dat ze heel zwaar zijn...
    Jij kunt er alvast van genieten.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kun je toch weer heerlijk van genieten he, van je nieuwe aanwinsten.
    Mooie foto's heb je ervan gemaakt!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar stukje. Als ik met mijn moeder op pad ga kom ik ook altijd met aankopen thuis, maar ik moet zeggen dat zijn vaak de bestes! Je bent trouwens wel heel leuk geslaagd! Zo'n plankje is leuk, en die ram die blijft gewoon mooi!

    Groetjes,

    Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je samen met je moeder zo gezellig kunt winkelen. Je hebt ook mooie aankopen gedaan, maar dat verbaast mij niets...S&S is ook wel een erg mooie winkel!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Cynthia, gezellig dat je dezelfde ideeën hebt als je moeder.
    Je plankje is mooi, altijd handig, je kan er van alles op kwijt en je rammetje is gaaf, hoor!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's en heel leuk die rammen,
    ik vind ze ook heel mooi !!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig winkelen voor huis en tuin doe ik ook samen met mijn dochter altijd gezellig.
    Je plankje is mooi, en je rammetje ja die blijft leuk hè ik heb er ook 1.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave aankopen heb je gedaan Cynthia!
    Die ram is echt leuk....hier staat er helaas nog geen....
    Fijne dag!
    Lieve groet,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappig plankje.
    En de ram vind ik ook leuk.
    En ik herken dat ik koop ook alles in 2 stuks.
    Moet daar ook van af ;-)

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi cynthia ,wat heb je mooie aankopen gedaan , schattig plankje en de ram is zo gaaf hè .Vind het leuk om te lezen dat jij en je moeder samen de zelfde smaak hebben , ik winkel ook vaak met mijn dochter en idd ik herken het kopen in tweevoud ik ben er wel mee gestopt!
    Bedankt voor je felicitatie voor mijn kleinzoon .
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het blijft een mooi stuk voor in je interieur! Ik was afgelopen week er ook en heb hem ook niet kunnen weerstaan. Die van jou oogt wat vergrijsder, klopt dat? Ik ga hem behandelen met wax, want hij is mij te bruin.
    Fijne zondag nog!
    Groeten,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen