dinsdag 4 juni 2013

Genieten van het mooie weer

Het heeft even geduurd, maar nu kunnen we eindelijk genieten van het mooie weer.

Vandaag ben ik met onze Amerikaanse Stafford Milo een lekker stukje gaan wandelen. Ik kan dan genieten van alles om me heen en hij kan zijn energie kwijt. Hier in de omgeving staan veel schapen en lammetjes en ik vind dat altijd zo'n leuk gezicht. Ik kan er maar zo een uur naar staren en me nog niet vervelen. Milo vindt dat wat minder, want die wil het liefst naar ze toe om te spelen of wil gewoon doorlopen. Hij vindt alles best, als het maar geen stilstaan is. Zijn ongeduld toont ie dan ook door goed hard aan de riem te trekken, wat mij weer een portie krachttraining oplevert. Het heeft me daarom wat moeite gekost, maar heb toch nog wat leuke plaatjes kunnen schieten.








Als er geen andere mensen/honden in de buurt zijn, laat ik Milo altijd een stukje los lopen. Heerlijk vindt ie dat. Hij doet altijd een vreugde hupje als ik de riem heb losgemaakt, zo grappig om te zien. Hij heeft een stoer uiterlijk, maar zo'n lief karakter.  




En daar is ie: Milo. Hij is nu 1,5 jaar oud en flink aan het puberen. Af en toe moeten we streng zijn, maar het is zo'n knuffeldier. Ik kan ook nooit lang boos op 'm blijven. Fabian is daar wat beter in dan ik. Milo verstopt zich ook altijd achter mij als Fabian een beetje boos is :-)

Hij ligt nu heerlijk te slapen, dus ik ga maar eens in de tuin zitten met de Wonen Landelijke Stijl. 

Geniet van het mooie weer!

Groetjes, Cynthia

10 opmerkingen:

  1. Mooie foto's zeg! Wat een landelijke omgeving!! Wat is Milo groot geworden zeg! Geniet ze verder van je vrije dag!
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Landelijke omgeving, geen wonder dat je daar zo goed kunt genieten.
    Milo is wel stoer hoor!

    Fijne Avond,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is er mooier dan met je hond de natuur in te trekken op zo'n stralende dag...puur genieten en prachtige foto's van wat je onderweg tegenkwam.
    Je hond ziet er lief uit, maar inderdaad wel stoer hoor.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig die schaapjes en lammetjes.
    En wat een poepie is Milo.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie landelijke foto's, stoere hond is Milo.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, eindelijk lente!!
    Mooie foto's heb je gemaakt !!

    Fijne week!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie omgeving heerlijk hoor zulke wandelingen met Milo ,mooie stoere hond dat wel !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi foto's wat is het toch genieten he, als het mooi weer is!!
    Milo is zeker een soere hond!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah wat een schatje!! Mooie foto's heb je gemaakt
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er allemaal toch mooi uit als de zon schijnt, met de dartelende lammetjes, gezellig met je hond buiten, heerlijk!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen