donderdag 3 juli 2014

Bruiloft

Anderhalf jaar hebben we ernaar uitgekeken; onze bruiloft. En vrijdag 6 juni 2014 was het dan zover. De weersverwachtingen waren heel wisselend. De ene dag hadden we 80% kans op neerslag en de volgende dag maar 10%. En hoe moeilijk het ook is, op het weer heb je toch geen invloed. Maar gelukkig scheen de zon en hadden we die dag een aangename temperatuur van rond de 25 graden.

Om 06.00 uur kwam mijn moeder mij wakker maken. "Cynthia je moet opstaan en douchen want Melissa is zo hier". En ondanks het feit dat ik absoluut geen ochtendmens ben, wist ik mezelf uit bed te hijsen en stapte onder de douche. Om 06.30 uur was ik beneden en kon het klaarmaken beginnen. Zenuwen had ik helemaal niet. Ik had me er al anderhalf jaar druk om gemaakt en vanaf het moment van opstaan heb ik die spanningen losgelaten, wat een verademing.

Om 11.00 uur zou Fabian mijn kant op komen. Op dat moment begon het wel even te kriebelen. Hoe zou hij eruit zien? Wat vindt hij van mijn jurk? En wat voor boeket zou Seizoen en Stijl hem meegegeven hebben? Ik stuiterde door de woonkamer van nieuwsgierigheid. En toen was het moment daar. Ik verstopte me, zodat hij me niet door het raam kon zien. En het duurde maar en het duurde maar.. ik dacht wanneer gaat die bel nou? Bleek dat hij de bloemen in de auto had laten liggen. Maar niet lang daarna ging gelukkig de bel. Toen ik de deur opende stond hij daar met het boeket in de hand en precies zoals ik gehoopt had. Niet strak in pak, maar wel netjes. Ook hij was helemaal verrast door mijn jurk. Maar dan wel op de goede manier.

Na de nodige foto's bij het ouderlijk huis zijn we naar de Blauwe Kamer vertrokken. Wat een prachtig natuurgebied. En wat een mooie plek voor bruidsfoto's. Soms was het survivallen door het natuurgebied met de hakken die ik aan had, maar gelukkig heeft het mooie foto's opgeleverd.

Na de fotoshoot was het tijd om naar 't Veerhuis te gaan voor de ceremonie. Op het liedje "A thousand years part 2" van Christina Perry heeft mijn vader mij weggeven. Aan het einde van de ceremonie was het uiteraard tijd voor het confetti gooien. Nou ze hadden ons goed te pakken, ik vond 's avonds nog confetti :-) Vervolgens was het tijd voor het snijden van de bruidstaart en als ik ergens niet goed in ben, is het wel het snijden van taart. Maar dit keer ging het verrassend goed. Wellicht door de hulp van Fabian.

De rest van de middag hebben we heerlijk van het weer genoten met de nodige hapjes en drankjes en om 17.00 uur was het tijd voor een heerlijk 3-gangen diner. We hebben expres voor een ontspannen dagindeling gekozen zodat je niet van het één naar het ander hoeft te haasten. We konden van alle momenten van de dag dan ook enorm genieten. Om 20.00 uur was de ontvangst voor de avondgasten en om 21.00 uur ging het feest van start door middel van onze openingsdans op het nummer "Be my baby" van The Ronettes. De avond vloog voorbij en voordat we het doorhadden was het al tijd voor onze einddans. Die was op het nummer "Time of my life" van Bill Medley en Jennifer Warnes. Ik waande me even Baby uit mijn lievelingsfilm Dirty Dancing ;-)

Uiteraard deel ik ook wat foto's met jullie. Fabian zal hier echter niet duidelijk zichtbaar op zijn, omdat hij graag op de achtergrond blijft. Maar dat mag de pret hoop ik niet drukken.











Voor nu wens ik jullie nog een fijne avond en alvast een goed weekend. Morgen ben ik lekker een dag vrij, dus kan ik weer heerlijk jullie blogs gaan lezen!

Liefs, Cynthia

28 opmerkingen:

  1. Dit klinkt als een geweldige dag Cynthia!! En ik kan je verzekeren dat je er nog lang met heel veel plezier op terug gaat kijken, ik spreek in ieder geval wel uit eigen ervaring. De dag heb je ingevuld op jullie eigen manier, waar jullie je prettig bij voelden en zo hoort het ook. Jullie zien er prachtig uit, de auto was ook gaaf!! Dan voel je je echt speciaal.

    Bij deze mijn hartelijke felicitaties en uiteraard wens ik jullie een heel lang, gezond en gelukkig huwelijk toe.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat heb je dat prachtig beschreven. Ik voelde echt met je mee. Zoals je beschrijft is het een prachtige dag geweest met heel veel mooie herinneringen.
    Jullie zagen er prachtig uit. Ik wens jullie een heel lang en gelukkig leven samen!!!

    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je foto,s deelt! zo te zien was alles even mooi gestyled:)
    en je hebt een prachtige jurk!!
    en fijn dat alles goed en naar wens is verlopen, mooi die foto van je oma er zo bij

    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was je een mooie bruid, echt een prachtige jurk.
    Leuk dat je wat foto's laat zien, die foto's kun je dan blijven kijken, telkens weer!!
    Heel veel liefde, geluk en gezondheid!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig verhaal. Mooie bruid hoor! Zo te zien heb je een geweldige dag gehad. Nu nog lekker nagenieten!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles wat tot in de puntjes uitstekend geregeld, zo te zien. Alles op elkaar afgestemd. Je droeg een prachtige jurk! En wat een mooie entourage.
    Dit is echt nagenieten!
    Fijne dag, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd, lieve Cynthia en Fabian! Een geweldige dag hebben jullie gehad zo te lezen en te zien. Jullie zagen er prachtig uit, heerlijk om te zien dat jullie een eigen stijl hebben, geniet nog na van jullie dag!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat je er zo van hebt kunnen genieten. De foto's zijn super, en jullie zijn een mooi stel! Heel veel geluk samen!!

    Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél erg mooi jullie foto's en wat een pracht van een auto !!
    Goed weekend alvast en lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Cynthia!!

    Wat ziet dat er super mooi uit zeg, echt prachtig allemaal zeg!! Echt over alles nagedacht!

    Ik ben net begonnen met bloggen. Zou je een kijkje willen nemen op mijn blog?

    Liefs Lieke
    http://robust-posch-wonen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat was je een prachtige bruid Cynthia en natuurlijk ook Fabian zag er mooi uit .
    Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie mooie trouwdag alles ziet er heel mooi uit de locatie de foto's echt heel mooi !
    Ik wens jullie heel veel geluk samen .....Liefs Ida !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaw wat een mooie bruid !!! En wat een prachtige foto's !!!! zo mooi heb ik ze nog nooit gezien !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat moet dat een heerlijke dag voor jullie geweest zijn, nog van harte gefeliciteerd. Je hebt echt prachtige foto's als aandenken!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je zag er heel mooi uit!! En echt gave foto's! Veel geluk samen
    Fijn weekend,
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cynthia, wat zagen jullie er prachtig uit! Nog van harte! Ik kreeg helemaal een flashback van mijn eigen trouwdag! Maar jij hebt nog geslapen de nacht ervoor, ik heb geen oog dicht gedaan haha! Ik wens jullie heel veel geluk samen en geniet van je vrije dag morgen. Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat een mooie jurk! fijn dat jullie een heerlijke dag hebben gehad, en je hebt mooie foto`s als herinnering, prachtig!

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Prachtige foto's. Leuk dat je deze met ons wilt delen. En zo te horen hebben jullie een geweldige dag gehad. En met al de mooie foto's kun je heerlijk nagenieten van deze zeer bijzonder dag!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
    Heel leuk dat je enkele foto's met ons wilt delen...je zag er stralend uit, wat een geweldige mooie jurk!!

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige jurk had je aan zeg! Wat zal (nu) je man je mooi gevonden hebben!
    En zo te zien was het een topdag!
    Gefeliciteerd er mee, hier kan je nog lang op teren denk ik!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag jullie zijn prachtig uit en zo te lezen was het een prachtige dag gr renate

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat hebben jullie prachtige foto's!
    Veel geluk toegewenst.

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto's, hele mooie jurk, mooie locatie. Top! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige dag aan de foto's te zien. Een mooi bruidspaar hoor! Een dag om nooit te vergeten...

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super dikke proficiat met jullie huwelijk!!! Aan de foto's te zien was het een prachtige dag, een dag om nooit meer te vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh Cynthia, ik heb deze post helemaal gemist.
    Wat zag je er stralend uit, met die prachtige jurk. En dat gezicht van Fabian kan ik er dus wel bij bedenken haha...
    Het is inmiddels alweer bijna 2 mnd geleden, wat gaat het hard he.
    Hoop dat alle foto's helemaal naar je wens zijn.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig bruidspaar!
    Geniet nog maar lekker na van de mooie dag d.m.v de foto's en je herinneringen ;-)
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Via, via op je blog terecht gekomen, wat een prachtige foto,s van een bijzondere dag. Prachtig om steeds weer op terug te kijken en nooit te vergeten. Ga je blog volgen, kijk uit naar het volgende berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Allereerst gefeliciteerd me jullie huwelijk, veel geluk gewenst..Ik heb net precies je blog ontdekt, wat een prachtige foto's allemaal..

    BeantwoordenVerwijderen