zondag 9 februari 2014

Drukte

Januari en februari zijn bij ons hele drukke maanden. Bijna iedere week hebben we een verjaardag. Dit jaar is het nog eens extra druk. Fabian is natuurlijk bezig met het schilderwerk en ik met de voorbereidingen voor de bruiloft.

Zoals beloofd in mijn vorige post, het resultaat van de trap die een goede vriend van ons heeft geschilderd. De trap is geschilderd met de vloerverf van Carte Colori in de kleur Gritti.




En zo was het dus eerst:


De trap valt nu veel minder op in de kamer, ben er echt heel blij mee.

In januari hebben wij ook onze getuigen gevraagd. Fabian zijn ouders en ik mijn ouders. En omdat ik nu eenmaal graag creatief bezig ben, vond ik het wel zo leuk om ze op een leuke manier te vragen.

Voor mijn moeder heb ik een "moeder & dochter" boek gemaakt. Met foto's van haar jeugd, mijn jeugd en foto's van ons samen. Het was een fiks klusje, maar ik vond het heerlijk om te doen.

(mijn moeder vindt het denk ik niet zo leuk om op internet te staan, vandaar even "wazig" gemaakt)

Natuurlijk zei mijn moeder meteen ja op mijn vraag. Ze is ook helemaal trots op het boek :-)

Mijn vader.. ja die heb ik op een andere manier gevraagd haha. Hij drinkt graag een biertje, dus heb ik hem verrast met zijn "eigen" biermerk.


Ook dit cadeautje werd leuk ontvangen en staat nu bij mijn ouders thuis op de kast te pronken.. al is dat meer het werk van mijn moeder hihi. 

Fabian is niet zo van het creatieve.. dus ook voor hem bedacht ik wat. Voor zijn moeder heb ik een taart gemaakt via hema.nl 

(ook Fabian blijft liever anoniem)

Op de foto is het niet goed te zien (met m'n mobieltje gemaakt), maar de taart was knalgeel. Lievelingskleur van zijn moeder. Ze was er dan ook erg blij mee!

Voor de vader van Fabian (die woont in Duitsland) wilde ik ook wat leuks bedenken. Maar voordat ik er erg in had, had Fabian z'n vader al aan de telefoon gevraagd. Mannen he.. Ach ja!

Afgelopen woensdag was het onze anniversary. Zeven jaar samen, wat vliegt de tijd! En voor het eerst in al die jaren, had ik geen verassing voor Fabian.. Ik ben zo druk met de bruiloft, dat ik er geen tijd voor kon vinden. Voelde me er wel schuldig om, maar Fabian vond het niet zo'n probleem en begreep het wel. Hij is 20 februari a.s. jarig, dus pak ik dan wel uit ;-).

Maar afgelopen woensdag stond ineens het busje van Seizoen en Stijl bij m'n werk voor de deur. Ik zag de eigenaresse uitstappen en ze pakte iets heel groots uit het busje.. En ze kwam naar binnen: "Volgens mij is dit voor jou?!". Ik heb geen idee meer hoe ik reageerde, ik was zo verrast. Hij had dus een gigantische krans laten bezorgen!! En toen zei Corine "Er komt nog meer hoor!". Ik dacht "Nog meer? Wow!". En toen kwam er nog een prachtige bos rozen.




We hadden het al eerder gehad over een grote krans voor boven bij de trap en dat heeft 'ie dus onthouden. Hij hangt er echt prachtig. 


Zeven rode rozen en één witte voor het komende jaar. Heel erg mooi!

Gelukkig is het dus allemaal wel leuke drukte. Deze maand gaan we nog naar de theatertour van So You Think You Can Dance, gaan we in ondertrouw en vieren we Valentijnsdag en Fabian zijn verjaardag. Een en al feest!

Vandaag was ik ook nog even bij de consumentendag van Meet the Masters of Interior, wat erg gezellig was. Het was wel erg druk, maar dat kan je de mensen ook niet kwalijk nemen. Iedereen wilde natuurlijk een kijkje gaan nemen bij al die prachtige interieurs. Ook heb ik Lia van I found my home ontmoet. Blijft toch gek als je iemand dan ineens "in het echt" ziet, maar wel hartstikke leuk. Dus Lia: leuk je ontmoet te hebben!

Nu ga ik lekker op de bank hangen met de tv aan. Voor mij echt ontspanning. Morgen in de pauze ga ik al jullie blogs langs, want ik heb een kleine achterstand door de drukte. Maar dan heb ik in ieder geval genoeg te lezen en te bekijken, heerlijk.

Fijne week allemaal!

Liefs, Cynthia

Ps. Ik zag dat er wat nieuwe volgers bij zijn gekomen, welkom!! Leuk dat jullie mij willen volgen :-) Op naar de 100! 

36 opmerkingen:

  1. Waauw wat een superleuke verrassing! Het busje van seizoen en stijl :) wat een mooie krans heeft hij gekozen!
    Geniet ervan, fijn weekend nog verder,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de trap mooi geworden, Cynthia. Inderdaad veel minder aanwezig, dat is wel fijn voor een trap die in de kamer uitkomt. Jullie hebben jullie getuigen op een hele originele manier gevraagd, het boek voor je moeder is ook nog eens een hele mooie herinnering.

    En wat lief dat je man een krans en bloemen voor je had geregeld! Hij weet goed waar hij jou blij mee kan maken. Ik zwijmel er helemaal bij weg ;-). En met de ontmoeting van Lia weet je ook meteen wie er achter de mooie blog van Seizoen en Stijl zit, waar de krans vandaan kwam (en uiteraard van Lia's eigen prachtige blog).

    Succes met alle feestjes en met de voorbereidingen! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon een busje van S&S aan de deur met zo'n mooi cadeau, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je trap mooi geworden Cynthia...komt inderdaad veel minder opvallend over.
    Mooie krans heb je gehad.
    Blij weer een post van je te lezen.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je trap geworden Cynthia! Wow!
    En fijn zo bezig te zijn met alle voorbereidingen voor jullie huwelijk!
    Lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om weer zo'n opgewekte post van jou te lezen.
    Ik vind dat je heel erg origineel jullie getuigen hebben gevraagd. Wat een hoop werk maar wat zullen ze trots zijn!!
    De trap vind ik prachtig geworden. Is nu echt 1 geheel en niet meer zo opvallend.
    Wat een lieverd is die aanstaande van je zeg. Dat hij jou zo verrast. Hij kent je dus wel zo goed om te weten waar hij je blij mee kan maken.
    Ik wens je heel veel leesplezier in het bijlezen van alle blogs en natuurlijk nog veel voorpret bij het voorbereiden van jullie huwelijk.
    Enne.... nog gefeliciteerd met jullie jubileum!

    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De trap is erg mooi geworden en valt zo inderdaad minder op. Fabian heeft een erg mooie krans uitgezocht. Altijd leuk dit soort verrassingen.

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke manier om jullie ouders te vragen als getuigen.
    Ook de trap is heel mooi geworden...valt nu veel minder op. Kleur is heel goed gekozen.
    Wat ontzettend lief van je vriend...mooie krans en rozen!
    Veel plezier verder nog met de voorbereiding van jullie huwelijk.

    Fijne avond nog verder,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zet zoals jij je getuigen verrast hebt ben je zelf ook verrast met wat moois, een krans van S&S! Ik hoor als trouwambtenaar ook deze verhalen in het voorgesprek en doe hier altijd wat mee want getuigen zijn heel speciaal voor een bruidspaar, daar kies je hun voor <3. Heel veel plezier van je trap en geniet van de huwelijkse voorbereidingen, groetjes Henny www.trouwambtenaar-babbelaere.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat ik nu het gezicht achter deze post heb gezien.
    Wat een leuk idee om iemand op deze manier te vragen om getuige te zijn.
    En je trap, ja dat is toch helemaal super geworden. Veel rustiger en mooier. Tja, en die krans is echt heel mooi, en dan ook nog die bloemen. Je boft maar met Fabian;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je trap is prachtig geworden.en geniet van je voorbereidingen van je huwlijk!
    Mooie krans trouwens!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je trap mooi geworden zeg. En wat een geweldige verrassing heb je gekregen. Ik heb de kr Ans zien gangen bij seizoen en stijl prachtig is die. Geniet maar fijn van deze drukke maar ook zo mooie periode.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geworden je trap. Ik ga deze week beginnen, wij hebben ook zo'n open trap in de huiskamer, die van ons wordt Cocos ook vloerverf van CC.
    Grappig ik liep ook in Culemborg vandaag en ik vond het helemaal niet druk, wij waren er van 14.00 tot 17.00 en konden voor de deur parkeren.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je trap is echt heel mooi geworden! En ik vind de manieren waarop je jullie getuigen gevraagd hebben wel heel erg origineel hoor! En je krans is zeker prachtig, een bijzondere verrassing!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je trap is erg mooi geworden. Hij valt inderdaad veel minder op! En wat lief dat je de krans en rozen hebt gehad! Suc6 met de voorbereidingen voor je huwelijk! Blijft altijd leuk!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is je trap mooi geworden. Hij valt inderdaad veel minder op. Wat een leuke manier om zo je getuigen te vragen. Heel bijzonder! Je hebt ook een prachtige krans gekregen, staat mooi bij de trap. Geniet van alle leuke dingen die nog op de planning staan! Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een mooie trap is het geworden zeg! wat een originele manier om ieder als getuige te vragen wan lief!! en natuurlijk de klap op de vuurpijl de prachtige krans! leuk leuk leuk!! Genieten hoor!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die trap is echt een prachtige blikvanger geworden zonder aanwezig te zijn, mooi!!

    En je getuigen vragen heb je wel op hele bijzondere manieren gedaan, super leuk zegh!

    Dat je man dat onthoud van die Krans is wel echt te gek!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jullie trap is echt een plaatje geworden, past nu heel mooi in het geheel!!
    Wat een superleuke verrassing van Fabian!

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi zeg jullie trap prachtige kleur ook !
    Leuk gedaan met het boek om zo jullie getuigen te vragen !
    En die krans wat mooi en lief van Fabian je bof maar met zo, n aanstaande !
    Fijne week !
    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je trap is prachtig geworden, en wat heb je een mooie krans gehad!!
    Lieve groet!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig hoor je trap! En de krans, helemaal geweldig! Fijne week.
    Groet judith

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi geworden je trap en Gritti is een super kleur! wat een originele manier om je getuigen te vragen, je bent er maar druk mee geweest,...leuk hoor:-)
    Enne.... je krans is natuurlijk prachtig.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi geworden, je trap! Jullie blijven er maar druk mee, Fabian in huis en jij met de bruiloft! Geniet er van!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk om de beide ouders te vragen en dat ook op zo'n originele manier! Trouwens, Fabian is ook echt wel origineel met z'n prachtige krans ;-)
    De trap is veel beter zo, veel meer passend bij de sfeer in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je trap is mooi geworden, toont veel meer een geheel. Heel veel succes met de voorbereidingen, je krans is prachtig, hangt daar op een mooie plaats! Compliment voor je aanstaande :)

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat super is de trap....idd.....valt zo veel meer weg....al klinkt dit raar maar dat is hier dus heel positief ;)
    En wat een super boek heb je gemaakt, zal idd een klus geweest zijn.
    Een geschenk om te koesteren....

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je trap is prachtig geworden. Wat een een leuk idee zeg een moeder en dochter boek.
    Hele mooie krans en bloemen heb je gekregen.
    Veel plezier met de voorbereidingen.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een verschil met de vorige kleur zeg! Dit is toch veel mooier!
    Wat zullen jullie ouders trots zijn op het feit dat ze als getuigen gevraagd zijn: ik was het ook bij mijn dochter en dat is toch wel iets bijzonders hoor.
    En wat een creatieve manieren om dat te vragen had je verzonnen. En wat zijn mannen dan creatief hè! haha
    Hij heeft zijn creativiteit op andere, lieve manier laten zien: je boft maar met zo'n man.

    groet Trijne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel erg mooi is je trap geworden! Wat een verschil. Hij gaat nu mooi op in het geheel!
    Maar wat ook super om zo'n attente aanstaande te hebben. Je heb een prachtige krans gekregen. Hij staat daar prachtig!
    Ik vind je "wil je mijn getuige zijn" presentjes ook super origineel. En zo te horen heb je nog heerlijke dingen in het vooruitzicht. Geniet er maar lekker van!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De trap is heel mooi geworden! Het fotoboek voor je moeder is ook een heel leuk en goed idee!!
    tot snel!
    Bisou, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. allereerst je trap, die is echt heel mooi geworden, wat voor soort verf doe je daar nu op?
    en wat ben je crea geweest voor je getuigen! wauw, erg lief!
    enne je krans, zo daar heeft ie mee gescoord zeg! super hoor, gefeli, en op naar een mooie bruiloft!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat ontzettend leuk dat je zo'n werk gemaakt hebt om je getuigen te vragen. Kan me voorstellen dat ze blij verrast waren. Je trap vind ik ook mooi, veel beter dan eerst.
    En je hebt een lieverd uitgekozen hoor! Zo'n mooie krans en ook nog zo'n symbolisch boeket....echt lief.
    Veel plezier met alles!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je trap is prachtig!
    En wat een originele ideeen zeg om de getuigen zo te vragen
    Mooi je krans ;-)
    Fijne avond en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Cynthia,
    Hoe gaat het met je...nog steeds druk met de voorbereidingen van je huwelijk...wanneer is de grote dag?
    Ik hoop dat het weer beter met je gaat.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi Cynthia,
    We hebben al even niks meer van je vernomen in Blogland, hoop dat het goed gaat met je en dat je lekker druk bent met de voorbereidingen voor jullie trouwdag !!
    Lieve groet,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen